خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

رسالت مدیریت بنیاد شهید امروز به دست فرزند شهید سپرده شد  

سردار آتانی گفت: امروز مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران به دست فرزند شهید اسماعیلی سپرده می شود، بانوی بزرگ انقلاب که دختر شهید اسماعیلی است. وی از انسان های توانمند در بنیاد شهید و امور ایثارگران است و پذیرش مسئولیت بنیاد شهید از طرف وی یک از خودگذشتگی به تمام معنا بوده است.
کد خبر: ۹۴۵۵۴۳۹
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، سردار رستمعلی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد شهدا در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: در عملیات والفجر ۸ کمک تیربارچی شهید اسماعیلی بودم که در همان لحظه به شهادت رسید، ترکش کوچکی به بازوی من خورد و در داخل سنگر پیکر شهید صفری را آوردند و روی پیکرش پتو کشیدند.

وی تصریح کرد:لحظاتی بعد جانشین گردان صفر اسماعیلی وارد سنگر شد و به گوشه تخت نشست به ما که نوجوان بودیم خطاب کرد و پیشانی برادر را بوسید، گفت؛ برادرم چهار برادر داشت و گفت؛ دعا کن من اولین کسی باشم که از خاندانم به شما ملحق می شوم و بعد از چهلم شهید در شیخ محمد به شهادت رسید.

سردار آتانی افزود: امروز مسئولیت بنیاد شهید و امور ایثارگران به دست فرزند شهید اسماعیلی سپرده می شود، بانوی بزرگ انقلاب که دختر شهید اسماعیلی است. وی از انسان های توانمند در بنیاد شهید و امور ایثارگران است و پذیرش مسئولیت بنیاد شهید از طرف وی یک از خودگذشتگی به تمام معنا بوده است.

وی در پایان گفت: سپاه را برادر امین خود بدانید و با تمام معنا کمک خواهیم کرد و این مایه افتخار است که یک بانوی محترمه فرزند شهید اسماعیلی در راس مسئولیت بنیاد قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار